ÎNTREBĂRI FRECVENTE
- În cât timp ajunge comanda?
Termenul de livrare pentru fiecare produs este afișat în pagina produsului. Daca o comandă conține produse cu termene de livrare diferite, livrarea se va face în funcție de termenul cel mai îndelungat. Livrarea nu poate fi fracționată. În general, exceptand perioadele foarte aglomerate, dacă comanda se înregistrează de luni până vineri până la ora 14, este procesată în acceași zi și ajunge la destinație următoarele 1-2 zile.
Dacă comanda se înregistrează după ora 14 de luni până vineri, este procesată în prima zi lucrătoare, și ajunge la destinație in urmatoarele doua zile lucratoare.
Dacă comanda se înregistrează in weekend, este procesată luni, și ajunge la destinație marți-miercuri, În zielele lucrătoare.
- Pot ridica produsul personal?
Momentan livrarea produselor se face exclusiv prin curier. Vom anunța când ridicarea produselor din sediu este disponibilă.
- Am uitat să adaug un produs, îl pot adăuga ulterior?
După ce comanda este confirmată, nu se poate adauga alt produs decât prin crearea unei comenzi noi.
- Cum pot returna un produs?
Te rugăm se ne contactezi prin email la contact@pufica.ro
Produsele personalizate nu se pot returna decât dacă prezintă un defect de fabricație.
In cazul in care returul este acceptat, clientul trebuie sa returneze produsul la adresa noastra din Bacau, str. Vadu Bistritei 29A, cheltuielile de transport fiind suportate de PUFICA GIFT SRL(pentru produsele ce prezintă defect la livrare).
În maxim 2 saptamani de la primirea coletului returnat, PUFICA GIFT SRL va returna contravaloarea produsului direct în contul bancar al clientului. Vezi si
Policita de retur
- Am nevoie de comandă acum. Pot plăti mai mult să o primesc mai repede?
Acest serviciu este disponibil doar in orașul Bacau și în împrejurimile apropiate.
Te rugăm să ne contactezi pe contact@pufica.ro pentru mai multe detalii.
- Am greșit ceva la personalizare când am făcut comanda. Pot corecta?
În anumite situații, când produsul nu a intrat în faza de producție se pot face anumite corecții.
Te rugăm să ne contactezi pe contact@pufica.ro pentru mai multe detalii.
- Nu am destul loc să scriu în căsuța de personalizare. Ce pot face?
În anumite situații și pe anumite produse se poate extinde spațiul cu câteva caractere.
Trimite-ne un email la contact@pufica.ro si verificăm ce se poate face.
- Comanda a ajuns însă conține produse deteriorate. Cum se poate rezolva?
Ne pare nespus de rău că ai întâmpinat astfel de probleme.
Trimite-ne toate detaliile pe contact@pufica.ro și vom încerca să găsim o soluție.
- Facturile se atașează în colet? Nu aș dori ca destinatarul să vadă prețurile.
Nu, facturile nu sunt puse fizic în colete, în nicio situație.
Noi trimitem facturile în format electronic, doar pe adresa de email a persoanei care face comanda.
- Nu doresc să îmi creez cont. Pot face o comandă și fără cont?
Da, pe www.pufica.ro se pot face comenzi și fără cont.
Completează toate datele necesare în formularul de comandă iar comanda va fi preluată cu succes.
Totuși, îți recomandăm creearea unui cont pentru a ușura procesul de comandă pe viitor.
Fiecare produs beneficiază de garanția de conformitate conform legislației în vigoare. Vezi mai multe detalii în
Garanția produselor
- Pot solicita un mesaj personalizat în colet dacă vreau să îl fac cadou cuiva drag?
Da, trimite-ne un email pe adresa contact@pufica.ro și spune-ne mai multe detalii. Te ajutăm cu o ofertă personalizată.