Salutare. Dacă ai găsit cadoul personalizat perfect, ai plasat comanda și ai primit emailul de confirmare, atunci nu-ți mai rămâne decât să aștepți curierul. Deși la fiecare comandă online avem în cap același lucru, oare ajunge intact coletul? Dar oare în câte zile ajunge? Oare sunt alte taxe de plătit la curier?
Ok, sunt aici să-ți explic și să-ți răspund la întrebările tale!
1. Livrare
pufica.ro livreaza prin curierii agreați întucât noi nu avem flotă proprie de transport ci doar facem cadouri personalizate la comandă. Am optat pentru o varietate de curieri, tocmai pentru a acoperi o mare majoritate din localitățile din România. Procedurile noastre interne sunt reglementate în așa fel încât comanda sa-ți ajungă negreșit în cel mai scurt timp posibil. Estimăm că timpul de livrare este de 24-48 ore lucrătoare.
Așadar, îți recomandăm să ai mereu telefonul aproape atunci când ai plasat o comandă. Curierii cu care lucrăm sunt Sameday Courier, Cargus și Livrari Online (Posta Panduri).
NOTĂ: Termenul de livrare poate varia în funcție de perioadele aglomerate ale anului (ex: Crăciun, BlackFriday, etc)
2. Alte costuri de livrare
pufica.ro nu folosește alte costuri de livrare sau alte taxe de livrare ascunse, imputabile clientului. Eventualele costuri de transport sunt afișate în pagina de finalizare comandă din coșul de cumpărături, chiar înainte să finalizezi comanda. Așadar ai mereu controlul asupra cheltuielilor tale. Conform procedurilor interne taxele de transport se pot modifca dar niciodată după plasarea comenzii.
Tarifele pentru transport sunt urmatoarele:
NOTĂ: La cerere putem face livrarea și prin Poșta Română însă pentru a stabili costul transportului vă rugăm să ne contactați pe email la adresa contact@pufica.ro
3. Integritatea coletului
pufica.ro pune pe primul loc calitatea serviciilor oferite asta însemnând și calitatea ambalării. Deși procesul de logistică din spatele unei comenzi online nu e chiar atât de simplu, vă asigurăm ca folosim materiale(cartoane, folie cu bule, rame din lemn-daca comanda o cere, etc) pentru o mai bună livrare fără peripeții. Desigur că vine întrebarea: Da, dar curierul? Sigur, cu toții am auzit tot felul de întâmplări neplăcute cu produse neconforme la livrare, însă vă asigurăm ca produsele noastre sunt conform ambalate iar PUFICA GIFT SRL îsi asumă orice daună produsă de curier și negreșit va acționa direct înspre livrarea unui alt produs identic, fără costuri suplimentare.
NOTĂ: Clientul are obligativitatea conform TCG să verifice integritatea coletului în fața curierului. Reclamațiile ulterioare nu vor putea fi luate în considerare conform aceluiași document TCG. Pentru sesizari vă rugăm să ne contactați la adresa: sesizari@pufica.ro
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!